In juni 2007 heb ik een stofzuiger gekocht bij de Blokker. Afgelopen week is mijn stofzuiger kapot gegaan.
Ik heb hem ingeleverd bij de Blokker met originele aankoopnota. Vervolgens kreeg ik de mededeling dat de stofzuiger opgestuurd wordt en dat dat 6 weken gaat duren. Een leenexemplaar hadden ze niet en dat was niet hun probleem.
Dus Blokker Nederland maar gecontact en daar hetzelfde verhaal. Voor het feit dat ik thuis werk als zelfstandig gastouder en dagelijks gemiddeld 5 kinderen over de vloer gaven ze geen gehoor.
In mijn laatste poging heb ik gemeld dat ik een probleem heb als ik controle van de GGD krijg. Er wordt dan voornamelijk gecontroleerd op hygiène en de aanwezigheid van een basisuitrusting. Waaronder een stofzuiger dus....
Ook heb ik ze gewezen op de site Consuwijzer en de daarin gestelde regels over leenapparatuur.......
Weer geen gehoor en een standaard mail....zo zijn de procedures zoals ze bij Blokker gelden.
Ligt het nou aan mij of handeld de Blokker volgens het recht van de Consument? Als het nou om een tosti-ijzer of een strijkijzer gaat, dan kan ik het nog enigszins snappen, maar een stofzuiger.......