BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie wasmachine

Bijdrage door gebruiker
28-01-2008
7 reacties

Een paar weken geleden begaf mijn viereneenhalf jaar oude bij It's gekochte Indesit wasmachine het. Omdat ik bij de aanschaf een zgn. servicecertificaat van drie jaar had gekocht, ben ik bij It's langsgegaan om te vragen hoe het met die garantie zat. De medewerkster daar verzekerde mij dat ik nog garantie had, dus heb ik opdracht gegeven voor reparatie. Ook de monteur die langskwam zei dat ik nog garantie had.

Afijn, reparateur betaald en faktuur en reparatiebon naar It's gestuurd om mijn geld terug te krijgen.

Tot mijn grote verbazing & verontwaardiging kreeg ik vervolgens een brief waarin stond dat ik geen garantie meer had en dat ik dus mijn geld niet terug kreeg. Op mijn mededeling dat ik door hun eigen medewerkers verzekerd was van garantie, kreeg ik alleen te horen dat ze dat betreurden.

Wat kan ik hier nu nog aan doen? De hoogte van het reparatiebedrag wat dusdanig hoog dat ik de machine misschien niet eens meer had laten repareren als ik van tevoren geweten had dat ik geen garantie meer had. Wat zijn mijn rechten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.