BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

garantie verlopen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-01-2007
  •  
5 antwoorden
  •  

Mijn moeder en ik hebben op dezelfde dag een diepvriezer gekocht. Nu is die van mijn moeder met kerst kapot gegaan en die van mij een week later. Er zat 2 jaar garantie op en die is nu 4 maanden verstreken.Ik heb kontact gemaakt met de winkel van aankoop. Die hebben een monteur gestuurd en die kon het probleem niet verhelpen want het lag aan de software van de vriezers.Ze hebben mijn geadviseerd kontact op te nemen met de fabrikant.Dat heb ik gedaan. Ook die hebben een monteur gestuurd en ook de conclusie daarvan was software kapot.Nou gaat dat ons 150 euro per apparaat kosten en dat vinden wij nog al wat maar de fabrikant gaat er niks meer aan doen.Want de garantie is verstreken en daarom moeten wij de kosten zelf betalen.Wie weet wat ik nu moet doen om onze aparaten toch gemaakt te krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.