BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

garantie verhaal.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
21-01-2007
  •  
7 antwoorden
  •  

goedenavond.

Heb in 2002 een philips tv gekocht met extra garantie van 5 jaar bij de toen nog bestaande firma Megapool.

Had eigenlijk meteen al problemen met de tv en kreeg een nieuwe beeldbuis erin reparatiekosten ong.1000 euro

een jaar later weer problemen en kreeg toen voor de tweede keer een nieuwe beeldbuis via de firma harense smid die de garantie heeft overgenomen reparatiekosten 1000 euro

vorig jaar weer problemen en nu gingen ze weer een trafo vervangen kosten ong 250 euro.

inmiddels weer problemen en nu krijg ik een aanbod laten maken en het risico lopen dat hij weer stuk gaat en over een half jaar is mijn garantie verlopen of een nieuwe tv met bijbetaling en geen garantie bij te kunnen kopen omdat ik niet in de regio van het bedrijf woon.

Heb vervolgens nog in het contract gelezen dat als een reparatie meer dan 70% bedraagd van de aanschafwaarde ik recht heb op een nieuwe tv maar dit heb ik dus al twee keer niet gehad en de derde keer nu ook weer nier krijg.

Wie kan mij advies geven wat ik nu moet doen laten maken met alle risico"s of nieuwe tv met bijbetaling wat volgens mij niet klopt?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.