ik heb in mei 2004 een ardo monza 1600 wasmachine gekocht, deze is dus bijna 2 jaar oud en nu dus voor de vierde keer defect. Er is door em service in april 2005 een nieuwe electromoduul vervangen, in november 2005 was de schokdemper los geschoten! en in maart 2006 is de electropomp vervangen, nu twee weken later is de machine weer defect hij maakt verschrikkelijk veel lawaai en er is spontaan onderin een deuk ontstaan doordat er van binnenuit iets tegen aan slaat. Weer de winkel gebelt waar wij hem hebben aangeschaft, Modern in zwijndrecht, daar werd mij verteld dat het normaal is dat als een machine 3x kapot is geweest het normaal is dat de machine word vervangen.
ik dus em service gebeld en daar werd ik afgescheept met "u heeft toch nog garantie, dus ik laat u terug bellen om een afspr. te maken". U begrijpt de de wasmachine nu ondertussen mijn neus gaten uitkomt en dit niet is wat ik wou horen.
wie heeft hier eerder mee te doen gehad en wat kan ik nu nog ondernemen?Het liefst heb ik een ander apparaat uiteraard geen ardo of mijn aankoop bedrag van €399,80 terug.
wie heeft er advies voor mij?