Hallo,
Wij hebben in nov. 2006 een nieuwe LCD tv bij een Expert winkel gekocht. In jan. van dit jaar is hij kapot gegaan. Ik dacht dat we 3 jaar garantie hadden, maar volgens hun was het maar 2 jaar. En omdat we hem bij een "andere Expert-winkel" gekocht hebben ( en deze bestaat niet meer ) kunnen we de tv wel brengen maar worden er onderzoekkosten á € 45,00 berekend. + dan nog de reparatiekosten. Ik dacht dat een tv gemiddeld 5 jaar mee moest gaan?
Hoe zit dit nou? Maakt het dan nog uit bij welke Expert je iets koopt? Bij Blokker bijvoorbeeld maakt dat geen verschil!
Met vriendelijke groet,
humpie