BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie phillips tv

Bijdrage door gebruiker
26-04-2013
4 reacties
19/12/2010 philips tv gekocht bij BCC , 15/04/2013 tv gaat niet aan , gemeld bij BCC en melden tv aan voor reparatie aan huis,18/04/13 neemt Technorep contact op en melden tv buiten garantie en dat kosten max 170 euro . Bij reparatie blijkt aan/uit schakelaar defect deze kost 4,50 euro , komt er echter 151 euro bij (transport 49/handling32,50/arbeid71euro) dit is mij vantevoren niet gemeld ,e-mail gestuurd naar Philips en deze doen niets .
Heb ik meer rechten of handeld Philips juist.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.