Op 5-3-2006 heb ik een DVD-recorder RDR-HX 919 Silber - SONY aangeschaft bij Fa. Beerepoot. Aanschafprijs: 499,00 euro.Het apparaat is nu stuk. De reparatie firma die veel voor Fa.Beerepoot werkt, heeft het apparaat inmiddels onderzocht en kan het niet repareren. Het moet terug naar Sony. Een overzicht van hun bevindingen is in mijn bezit [er waren geen kosten aan verbonden - heel netjes]. Terug bij Fa.Beerepoot zelf werd mij verteld dat de garantietermijn verstreken is [1 jaar] en dat de kosten voor mij zijn. Omdat mij werd gezegd dat deze al gauw tot 200-300 euro op kunnen lopen werd mij geadviseerd eerst een opgave van de kosten te vragen. Als ik eerst opgave van kosten wil kan dat dus, maar als ik het daar niet mee eens ben en mijn apparaat ongerepareerd terug wil, moet ik wel 45,00 euro onderzoekskosten betalen, anders krijg ik het apparaat niet terug. Mijn mening is dat zo'n dure DVD met harde schijf etc. toch langer dan 2 jaar mee moet kunnen? Dat mag je toch verwachten als je zo'n duur ding aanschaft?
Ik vind dan ook dat het apparaat kosteloos gerepareerd zou moeten worden. Wat is uw mening?