BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie koelkast

Bijdrage door gebruiker
19-06-2012
249 keer bekeken
36 reacties
Ik heb een koelkast waar ik 2 jaar garantie op had. Nu koelde die al een tijdje niet meer goed, er is een reparateur van Bosch gekomen en het is opgelost. Nou kreeg ik daar wel een rekening van ruim 100 Euro voor. Terwijl de reparateur benadrukte (na een vraag van mij) dat wij hier niks aan konden doen, er was vocht in de electra gekomen.
De koelkast is nu bijna 3 jaar oud, dan valt dit toch onder de wettelijke garantie?
Ik heb al wel betaald (omdat ik geen vervelende discussie met de monteur wou) maar vervolgens reageert de klantenservice van Bosch totaal niet op mijn mail. Heb twee keer gemail via de site en een reactie ingevuld op de enquete over de reparatie die ik toegestuurd kreeg. De eerste mail is al twee weken geleden verstuurd.
Wat kan ik hier het beste mee doen? Volgens mij sta ik in mijn recht maar zo lang ze niet reageren is het lastig discussiëren.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.