Ik heb op de Megapool veiling voor weinig geld een mooi Samsung 42" plasma scherm gekocht. Nu zit daar een verkeerde afstandbediening bij (is per ongeluk omgeruild)...... Zal je altijd zien..... Volgens Samsung moet ik naar de leverancier, maar ja, die heb ik dus niet. Dat gedeelte van de garantie heb je dus niet na een veiling. Zit er nog iets anders op dan een nieuwe kopen?
En hoe zit het verder met de garantie? Kan Samsung mij altijd naar de leverancier sturen, of hebben zij ook de plicht gewoon rechtstreeks garantie te verlenen. Dit staat wel in het boekje van hun, maar toch blijven ze me doorsturen naar de leverancier, die ik dus niet heb....