Even vraagje. Ik heb bijna een jaar geleden een dvd speler van sony gekocht. Nu geeft hij aan no-disc. Ik ben terug gegaan naar de winkel en hij werd netjes opgestuurd naar sony. Echter hij werd niet gemaakt omdat het apparaat teveel branduren heeft gehad. Deze speler heeft ruim 1800 uren gedraaid. Klopt het dan dat de leverancier zegt dat de garantie vervalt omdat hij zoveel branduren heeft gemaakt ?