iK HEB PRECIES 3 JAAR GELEDEN EEN SONY SPELER GEKOCHT BIJ HARENSE SMID. NU IS DE DRIVER KAPOT.VERKOPER ADVISEERDE EERST REPARATIEKOSTEN TE LATEN ONDERZOEKEN, WAARVOOR VOORAF 40 EURO MOEST WORDEN VOLDAAN.DEZE REPARATIEKOSTEN ZIJN 160,- EURO.BEN NIET VAN PLAN DIT TE LATEN DOEN EN MAAR EEN NIEUWE AAN TE SCHAFFEN.BEN VASTE KLANT BIJ DEZE ZAAK. VERKOPER DEELT NA 1 WEEK OVERLEG DAT ZIJN BEDRIJFSMANAGER SLECHTS DE 40,- EURO WIL COMPENSEREN.MIJN VRAAG IS OF ER WETTELIJK OOK NOG EEN REGELING IS DAT ZO,N BEDRIJF EEN GROTERE COULANCEUITKERING ZOU MOETEN VERSTREKKEN AANGEZIEN IK VERONDERSTEL DAT EEN DERGELIJK APPARAAT TOCH NIET IN 3 JAAR ALS AFGESCHREVEN KAN WORDEN BESCHOUWD.WIE KAN MIJ HIEROP EEN ANTWOORD GEVEN, GAARNE OP KORTE TERMIJN AANGEZIEN IK OOK VAN PLAN BEN HET HOOFDKANTOOR VAN HARENSE SMID HIEROVER SCHRIFTELIJK TE BENADEREN.WELLICHT HEB IK MET EEN ANTWOORD OP DEZE VRAAG IETS MEER IN DE MELK TE BROKKELEN.