BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie-coulance

Bijdrage door gebruiker
20-07-2011
50 reacties
Beste mensen,

Blijkbaar is het normaal, dat je een nieuw gekocht apparaat Philips, binnen 4 jaar af moet schrijven.
Onderstaande chat had ik met een Philips medewerker gisteren:

Virgil:Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Sietske:stoomgeneratorGC6310-03 stopt er zomaar mee.
Sietske:Lampje gaat niet meer branden
Virgil:ik zal u doorverbinden met een collega van mij die u hiermee verder kan helpen
Virgil:moment
De chat is doorgegeven aan Brenda
Virgil Chat is gesloten door de Philips medewerker
Brenda:Hallo
Sietske:ook hallo, apparaat is goed tot dit moment ook geen bruine roestwater stopt tijdens het strijken gekontroleerd op kalk zitten in meppel prima zacht water geen vuil in reservoir
Brenda:Ik vind het wel vervelend te horen dat het apparaat niets meer doet
Sietske:Jij ik was aan het strijken met stoom , hield er zo mee op Beide lampjes doen het niet 2 uur laten afkoelen , water nog 's wegspoelen, is schoon water zonder kalk resten Nog doet het strijk en stoom lampje het niet
Brenda:Ai dat is vervelend.
Brenda:Waar en wanneer heeft u het apparaat gekocht?
Sietske:Beste Brenda wat doe ik er nu mee. Het app. is nu 4 jaar oud en gekocht hier in Meppel voor 99,99 bij Kijkshop. Het wordt gebruikt in een 2persoonshuishouding. Dus druk heeft het stoomapparaat het niet gehad in de afgelopen tijd. Kan toch niet zomaar afgelopen zijn? zit geen zekering volgens het boekje. Wat moet er nu gebeuren. Er is geen schroeilucht geweest.
Brenda:Ik begrijp dat het vervelend is, maar ben bang dat het alleen gerepareed kan worden
Sietske:Wat houdt dat in. Waar moet het heen. zijn er onderzoekkosten,wat mag ik als kosten verwachten? Of moet je zomaar afscheid nemen Het apparaat ziet er als nieuw uit , maar heeft nog net de 4 jaar niet gehaald Kassabon is gedateerd 17 juli 2007! Wat kan Philips voor ons betekenen?
Brenda:Wat de kosten zullen zijn > € 59.50 = prijsopgave + € 20,- onderzoekskosten
Sietske:Dan kan je ook bijna 'n nieuwe kopen 79,50 tegen 99.99.
Brenda:Ik begrijp het
Sietske:Bedankt Brenda , jij kan er ook niets aan doen. Zeg maar meneer Philips dat we geen stoomapp. meer van Philips kopen.
Brenda:Mijn excuses
Sietske:Prettige dag verder.
Brenda:U ook..!
Chat is gestopt!
De service gaat er steeds beroerder uitzien. Wat is hier tegen te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.