BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Aldi koffiezetapparaat

Bijdrage door gebruiker
11-11-2013
4 reacties
Op 10 juli 2013 heb ik een koffiezetapparaat gekocht bij Aldi voor € 49,99. Afgelopen donderdag ging het deksel, wat je moet vergrendelen, niet meer open en 's avonds sprong het deksel met een donderslag open. Het apparaat gaf nog maar een halve centimeter koffie.
Ik ben met apparaat plus aankoopbon naar Aldi geweest, maar ik krijg niets vergoed en moet het apparaat op eigen kosten versturen nadat ik een peperduur 0900 heb moeten bellen om het verzendadres te verkrijgen.
Is dit justitieel juist en wat is mijn recht als consument ?

Alvast bedankt
Yvonne
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.