BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie ALDI (DVD speler)

Bijdrage door gebruiker
14-08-2009
12 reacties

Hallo,

Er wordt steeds geschreven dat als je iets koopt ( DVD speler) en het gaat binnen de garantie stuk je terug moet naar de winkel waar je het gekocht hebt. En dat je niets te maken hebt met fabriekant of importeur of groothandel. Echter als je iets bij Aldi koopt en je gaat naar de ALDI winkel waar je het gekocht hebt wordt je opgescheept met een telefoonnummer waar je naartoe moet bellen. Je kunt het defecte apparaat ook niet in de winkel afgeven daar zijn ze niet voor is het antwoord. Is dit wel de juiste handelswijze ? Of moet de winkel waar je het gekocht hebt het defecte apparaat aannemen en zelf zorgen dat het hersteld wordt?

Bert

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.