BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
25-03-2008
3 reacties

Mijn vader, 89 jaar, heeft een samsung LE26R51B tv . Er zit standaard 2 jaar garantie op. Na 2 jaar en 6 weken ging deze kapot. Na een aantal weken kwam deze gerepareerd terug maar dezelfde dag was hij ook alweer kapot. De tv staat nu al weer 6 weken bij Expert ter reparatie maar die houd hem steeds aan het lijntje met het zielige verhaal dat het hem ook al zoveel gekost heeft. Toen ik samen met mijn vader maar weer eens verhaal ging halen in de winkel werd ons verteld dat de tv de week erop OF gerareerd zou zijn(volgens de vertegenwoordiger van Samsung) of anders was het zo goed als zeker dat er een nieuwe kwam. We zijn weer enkele weken verder en nu verteld Expert ons dat er een nieuwe printplaat in moet en dat dit deze week gebeurd mits mijn vader 150 euro ervoor betaald, de rest zal hij betalen. Twee jaar geleden kostte de tv 1149 euro, nu slechts 499 euro. Mijn vraag is of dit reeel is? Hij heeft wel een vervangende tv gekregen maar dat is een heel oud toestel. De kleinkinderen kunnen er bv niet hun vakantiefoto,s op laten zien wat op de Samsung wel kan.Ook zegt ie dat we niet teveel naar Kassa moeten kijken wat agranties betreft wat dat klopt allemaal niet!!!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.