BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
04-06-2011
6 reacties
Wij hebben een wasmachine van Wehkamp. Met 5 jaar volledige garantie. Die wasmachine valt voor de garantie onder Beko uit Zoetermeer. Nou heeft onze wasmachine, die nog ruim binnen de garantietermijn valt, een vage klacht, nl. dat hij de ene keer wel goed leegpompt en de andere keer niet. Er is een monteur van Beko geweest die niets kon vinden en die €68,- in rekening heeft gebracht. Dat staat nl. in hun garantievoorwaarden: als er niets gevonden wordt, dan mogen zij de klant kosten in rekening brengen.
Klopt dit wel? Wij zitten nu met het probleem dat onze wasmachine het nog steeds niet goed doet, maar dat we wel kosten kwijt zijn. En we durven niet weer een monteur te laten komen i.v.m. mogelijk nog meer kosten. Dit mag je toch geen "volledige garantie noemen?".
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.