Mijn JVC breedbeeld TV is, 5 weken na de garantie termijn, defect geraakt en nu al 4 weken weg voor reparatie bij BCC, mijn leverancier. De aanschafprijs was indertijd ca. € 1350,=.
Nu onving ik van hun een reparatie prijsopgave ten bedrage van 350,=.
Mijn mening is dat je, na 1 jaar en 5 weken, redelijkerwijs mag verwachten, dat een dergelijk defect niet voor mag komen en dat ik derhalve niets zou hoeven te betalen, uitgezonderd wellicht een gering deel, omdat ik immers weer een geheel nieuw onderdeel ontvang. Is dat juist? Wat is de wettelijke tekst daarover? Wat zou dan een redelijk bedrag/percentage zijn?