BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-01-2007
  •  
1 antwoord
  •  

In januari 2005 kocht ik een Philips brredbeeld TV na 3 maanden ging hij stuk.Na dat hij is gerepareerd was de klacht niet verholpen en waren er klachten bijgekomen. Om een lange verhaal kort te maken de TV is ongeveer 8 keer ter reparatie aangeboden.Na lang zeuren kreeg ik uit eindelijk in juli 2006 een vervangende TV. Deze TV begon in oktober 2006 mankementen te vertonen, is gerapareerd en kwam terug met het zelfde mankement en 2 extra mankementen. De Tv weer laten ophalen en een brief geschreven dat ik mijn geld retour wilde aangezien ik geen vertouwen meer had in Philips breedbeeld tv`s en ik niet weer ongeveer 1 jaarmeer zonder tv dan met tv wilde.

Hier geen reactie opgekregen en de leverancier & Philips een brief geschreven.Verder heb ik telefonsich contact gehad met Philips aangezien de reactie van hun service center wel heel lang op zich liet wachten. Philips beloofde elke keer terug te bellen en de zaak z.s.m. te behandelen. Helaas loze beloftes. Na nog 1 keer bellen en te dreigen dat ik een brief naar Kassa en of Radar zou sturen werd ik binnen een uur terug gebeld. Nog vreemder was het dat ik 4 uur later werd gebeld door het service center dat de tv gerepareerd was en dat nogmaals o.a hetzelfde onderdeel was vervangen.Aangezien ik had verzocht om mijn geld retour was ik verbaasd dat er op mijn brief nooit was gereageerd en ze de tv hadden gerepareerd. Vandaag kreeg ik een brief van de leverancier dat de tv gerepareerd was en ik deze retour moest nemen.Mijn vraag is kan ik mijn geld terug claimen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.