wij hebben 22 juni 2007 onze combimagnetron merk HE voor reparaatie opgestuurd naar het servicecentrum boxfortd (we hebben er nog garantie op) na een paar weken hebben we is contact opgenomen hoe het er voor staat toen was die niet te vinden en moesten we een dag later terug bellen dat hebben we gedaan en was die onder tussen gevondenen konden verder niets er over zeggen
23 juli hebben we gemailt hoe het er voor staat toen kregen we dit bericht
Geachte heer/mevrouw
Wij werken met omruiling binnen de garantietermijn, niet met reparaties.
Een omruiling neemt normaal gesproken minimaal vier weken in beslag, en proberen wij met vier tot zes weken het apparaat om te kunnen ruilen. Helas duurt een omruilign momenteel langer, daar wij nog in afwachting zijn van vervangende apparaten.
Het is helaas momenteel nog niet bekend wanneer de vervangende apparaten geleverd worden, dus wij kunnen u helaas niet aangeven wanneer het vervangende apparaat naar u verzonden wordt.
Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te doen.
Met vriendelijke groet,
Boxford Holland BV
oke dat kan dachten maar later nog is een mail gestuurd hoe het er voor staat weer het zelfde vandaag 19 september weer gemailt en krijgen weer dit antwoord
Geachte heer/mevrouw ,
Zoals eerder aangegeven kunnen wij u helaas nog niet mededelen wanneer het vervangende apparaat naar u verzonden zal worden, daar het momenteel nog niet bekend is wanneer er weer vervangende apparaten leverbaar zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Boxford Holland BV
we begingen dit at te worden we hebben niet voor niets zo een combi gekocht we hebben dat ding nodig
wie heeft dit probleem ook
wat is hier aan te doen
geld terug tegoedbon of zo iets doen ze niet aan
wie weet raad