BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-09-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb een Tv gekocht bij MegaMax in 2004.

Nu is deze kapot gegaan binnen de standaard garantie periode van 3 jaar. De standaard garantie is als volgt vermeld (ook de enige garantiebepaling);

"MegaMax geeft 3 jaar garantie op alle onderdelen m.u.v. accessoires en accu's"

Nu wil de MegaMax wel mijn tv reapareren maar moet ik wel het arbeidsloon en de onderzoekskosten betalen. Ik vind dat ik dit niet hoef te betalen.

Heb ik nu gelijk of niet en wat kan ik doen als ik gelijk heb.

(ps in de huidige garantiebepaling is nu als extra toegevoegd"arbeidsloom", ze kunnen ook al niet spellen. "MegaMax geeft 3 jaar garantie op alle onderdelen m.u.v. accessoires en accu's en arbeidsloom". Volgens hebben ze dit voorval al eerder aan de hand gehad)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.