BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Foutieve rekening Ziggo

Bijdrage door gebruiker
20-08-2008
1 reactie

Enkele weken geleden heb ik digitale TV aangevraagd bij Ziggo. Ik heb de ontvanger binnengekregen alsmede de rekening. Deze was zelfs voor 3 ontvangers en de nodige extra kosten. Een telefoontje met Ziggo leverde de reactie dat ik Euro 103,63 terug zou krijgen. Maar helaas. Een maand gewacht op de volgende rekening en daar stond geen teruggave op, alleen nogmaals een hoeveelheid bij- en terugboekingen en nogmaals de kosten voor een ontvanger. Dit bedrag wordt -zoals bij iedereen- automatisch afgeschreven middels incasso. Heb ik het recht om het bedrag van de nieuwe rekening terug te boekenzodat ikuiteindelijk mijn Euro 103,63 terug krijg? Bellen lijkt me geen optie. Dan krijg je waarschijnlijk weer zo'n figuur aan de lijn die er geen zak van snapt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.