BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Fouten in de administratie van de UPC

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-02-2007
  •  
1 antwoord
  •  

Sinds 22 december 2006 hebben wij een mediabox van de UPC. Aangeboden aan de deur, 1 jaar gratis, 2 maanden film en sport 1, wel even opzeggen.

14 januari jl. netjes opgezegd

Vandaag factuur ontvangen voor het abonnement wat op tijd is opgezegd. Na 10 minuten iemand aan de lijn van UPC, uitgelegd, kan iet helpen want is niet bevoegd om wat aan facturen te doen, wordt terug gezet in de wacht dit alles tegen 10 cent per minuut, na ruim 50 minuten heb ik pas iemand aan de lijn die aangeeft dat er niet gefactureerd gaat worden omdat het een foutje is.

Ik ben dus ruim 6 en een halve euro lichter door die telefoon.

Ik vind dit slechte service en ook al gaat het om slechts 6 en een halve euro. Dit bedrijf zou vanwege al zijn misstanden geboycot moeten worden. Voor de telefoonkosten ga ik denk ik een factuur opmaken, en ik raad alle mensen die ook zulk soort zaken hebben dit ook te doen, ook een ;particulier kan een deurwaarder inschakelen en dat kost alleen het bedrijf die over de brug moet komen geld en de particulier niet. Ik ga mijn licht eens opsteken bij de deurwaarder.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.