Hallo,
Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht bij Prijstopper en heb toen een TopGarant Polis afgesloten voor 4 jaar extra garantie van 145 euro.
Nu is vorige week de wasmachine stukgegaan. Gebeld met service electrolux en afspraak gemaakt. Monteur presenteerde vervolgens rekening aan mijn vrouw. Zij moest een machtiging tekenen en vervolgens wordt er 75 euro geïncasseerd.
Nu hoor ik dat Prijstopper failliet is en daarmee mijn extra garantie vervalt. Klopt dit of kan ik nog bij een partij verhaal halen? Of ben ik de sigaar?
Vriendelijke groet en alvast bedankt voor nuttige reacties.