BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Essent zeer lange wachtijd aansluiting

Bijdrage door gebruiker
22-08-2005
1 reactie

Eind mei heb ik bij Essent aanvraag voor kabeltv ingediend voor onze nieuwbouwwoning. Nu ik reeds 2 weken woon en al 2 weken aan de lijn wordt gehouden blijkt dat Essent (Kabelcom) pas eind oktober van plan is de benodigde versterkerkast te plaatsen. De hele straat kijkt inmiddels vrolijk tv, behalve bij ons... En dan te weten dat alles aanwezig is, kabel ligt gewoon klaar in de meterkast, het enige wat ontbreekt is signaal op de kabel

Wie weet wat we kunnen doen om deze zaak te bespoedigen? Ik heb al ontelbare malen gebeld met Essent, kabelcom en storingsdiensten, allemaal vriendelijke mensen maar daar schiet ik niks mee op

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.