BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Electro-World Tummers Roermond

Bijdrage door gebruiker
25-09-2009
57 keer bekeken
8 reacties

Met mijn tante van 83 jaar ben ik bij Elektro-World Tummers te Roermond 3 weken terug in de winkel geweest voor aanschaf van diepvriezer en gasfornuis.Deze zou geleverd worden een week na aankoop.Na 3 weken eens gebeld hoe het zat met levering en ze hadden al vaker gebeld en kaartje gestuurd.Niets gebeld en mijn tante heeft ook geen kaartje ontvangen .Levering is dan uiteindelijk gebeurd en mijn tante heeft het restant van 660 euro contact betaald aan de chauffeur en deze heeft de bon afgetekend.Nu komt deze chauffeur een dag later naar mijn tante om te vertellen dat ze 100 euro te weinig heeft betaald hij had zich vergist met tellen. Mijn tante heeft dan maar de 100 euro betaald waar ze achteraf spijt van heeft.We hebben gebeld met Electro-World en de monteur vertelde dat hij zich vergist heeft en dat ze in hun recht staan.De directeur heeft ook met ons gebeld en deze is ook overtuigd van de juiste handeling van de chauffeur.Is zoiets normaal ?????????????? en afgetekende bon heeft schijnbaar geen waarde bij Electro-World Tummers te Roermond.U bent gewaarschuwd.....

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.