BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Electricien met disproportionele kosten

Bijdrage door gebruiker
29-04-2022
172 keer bekeken
12 reacties
Hallo,
ik zou graag wat advies willen.
Wij wonen in Tilburg en hadden in ons kelder een kortsluiting.
Nadat ik op internet een site had gevonden van een electricien in Tilburg kreeg ik eerst verschillende servicemedewerkers aan de telefoon. Die mij uiteindelijk met een monteur verbonden.
De kortsluiting was binnen 10 min verholpen maar uiteindelijk kreeg ik van de monteur een rekening van meer dan 200eur, die hij meteen betaald wilde krijgen. Hierop vermerkt de voorrijkosten van 60 eur (terwijl aan de telefoon van 35eur werd gesproken en ik expliciet geen spoed had aangevraagd) etc. Ik vroeg dan om een rekening zodat ik me kon informeren of deze rekening wel kon kloppen en om een betaaltermijn van 14 dagen maar dit stond deheer niet toe en wilde meteen zijn geld.
Ik heb het geld dan betaald zodat we geen gedoe zouden krijgen. Maar mijn vraag is nu: mag er zon uurloon worden gevraagd? Kan ik hiermee naar de politie om mijn geld terug te krijgen? Het is echt balen en we voelen ons opgelicht.
Het bedrijf om die het gaat: vakwerkservice.nl

Bij voorbaat dank





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.