BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

[Edit redactie] bij Shavershop.nl, Tondeusestore.nl en Coolblue.nl

Bijdrage door gebruiker
16-08-2011
26 reacties
2 weken geleden hebben wij een tondeuse (Wahl Clip & Trim) besteld bij Shavershop.nl, Tondeusestore.nl en/of Coolblue.nl. Deze werd keurig en op tijd geleverd bij ons thuis. Achteraf bleek dat wij per ongeluk een professionele kapper tondeuse hadden besteld en hebben ZONDER het apparaat gebruikt te hebben (niet eens uit de doos gehaald) de Wahl Clip & Trim teruggestuurd.

Na een aantal dagen kregen wij van de klantenservice te horen dat het apparaat gebruikt was en dat zij hem niet konden innemen (vanwege hygiëne). Na een paar keer gebeld te hebben met de klantenservice en een brief te hebben gestuurd. Stuurde zij foto's op van een gebruikt apparaat (met haren) wat niet van ons was.

Wat zijn de stappen die wij nu kunnen nemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.