BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dyson leverd niet mijn product en geld kwijt, wat kan ik hieraan doen?

Bijdrage door gebruiker
04-12-2019
137 keer bekeken
14 reacties
Ik heb Maandag 25 november 2019 een Dyson V11 absolute Pro gekocht met korting, en heb hiervan een Bevestiging gekregen op 27 november dat deze verzonden is met het correcte adres van levering.
Nou blijkt het niet aan te komen door een fout in hun systeem betreft toevoegingen en nu weigerd Dyson het product alsnog op te sturen terwijl ik een bevestiging van levering heb en het volledige bedrag heb voldaan.
Ik heb dagelijks contact met de klantenservice van Dyson en krijg als antwoord dat ze hier niets aan kunnen doen.
Ik heb nu geen product maar heb wel betaalt, dus het geld ook niet.
In mijn ogen blijft Dyson in gebrekken door het niet te leveren van het aangekochte product waar ik voor heb betaalt en de bevestiging van levering van heb.
Ik had nooit verwacht dat een bedrijf als Dyson zijn klanten aan het oplichten is, wat kan ik hieraan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.