Hallo onlangs kocht ik een nescafe dolce gusto apparaat.
Deze was 109 euro en ik zou 20 euro retour ontvangen als ik de streepjes code en kopie van de bon opstuurde.
Dat deed ik uiteraard en wat denk je, ze zeggen in een mail nooit de streepjes code te hebben ontvangen.
Of ik deze weer wilde opsturen.? Hoe kan dat nou!!
Er zit er maar 1 op de doos en nu geven ze na 3 mails niet thuis. Ik voel me belazerd en ik word dat dus ook.
Hoe nu verder en waar kan ik mijn recht halen.??