BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Disney+ abonnement kwijt na storneren

Bijdrage door gebruiker
04-04-2021
14 reacties
Ik heb zoals Kassa adviseerde een van de betalingen aan Disney+ gestorneerd omdat er in maart 2 keer een bedrag afgeschreven was.
Nu heeft Disney ook een betaling terug gestort, dus voor maart geen betaling, dus abo kwijt, ondanks dat ik meteen weer een betaling heb gedaan.
16 mrt 2 keer € 6,99 afgeschreven door Disney
20 mrt 1 afschrijving gestorneerd
22 mrt doet Disney een terug betaling omdat ze 2 keer afgeschreven hebben
24 mrt heb ik weer € 6,99 betaald aan Disney
Heb contact gehad met Disney+ via de chat. Ze kunnen helaas niets voor mij doen.
Disney+ heeft mijn abonnemet per 24 mrt beeindigd, omdat er geen betaling gedaan was(klopt dus niet)
Als compensatie bieden ze mij 30 dagen gratis streamen en heb dan de tijd om een nieuw en 2 euro duurder abonnementr af te sluiten.
Kan Kassa hierin iets betekenen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.