Zijn de digitenne-aanbieders niet verplicht om tenminste de regionale zenders door te geven die de wetgever voorschrijft? De wetgever schrijft voor, dat tenminste de regionale zender van de regio waar men woont plus de regionale zenders van de aanliggende regio's moeten worden doorgegeven. Op digitenne is echter slechts 1 regionale zender te bekijken. Is dat laatste niet in strijd met de wet?