BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

digitale tv van KPN

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-10-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Ik heb een abbonnement voor digitale tv van de kpn afgesloten met een harddiskrecorder. Als eerste een samsung genomen dieal na 3 dagen kapot ging. Netjes vervangen door kpn. Na ongeveer een week of 5 ging ook de nieuwe samsnungrecorder kapot, waardoor deze wederom omgeruild zou worden, ik ben hier niet akkoord meegegaan. Op dat moment boden ze een topfieldrecorder aan ter vervanging, volgens de medewerker is topfield ee beter merk voor ontvangers dan Samsung. Hier ben ik akkord meegegaan. Helaas is nu 2 maanden later ook deze topfield kapot, in zoverre dat er wel een programma wordt opgenomen, de tijdsduur die je hebt ingevoerd alleen bij het afspelen geeft de recorder alleen zwart beeld. Wederom contact met de klantenservice van kpn, nu werd er aangeboden om de topfield recorder ook maar "gewoon" om te ruilen, inmiddels zijn we ongeveer 3 maanden verder na aankoop abbonnement en heb ik al 3 recorders versleten. De technische dienst van de kpn gaat mij nu na het weekend bellen, ik ben echter niet van plan om de recorder weer te laten omruilen, ik wil eigenlijk van het abbonnement af, helaas dan maar terug naar de UPC, u ziet ik ben echt wanhopig als je zelfs terug wilt naar de UPC... hahaha. Nee even zonder gekheid, zou ik van het kpn abbonnement af kunnen en zo ja welke juridische reden kan ik opgeven zodat ik goed beslagen ten ijs kom???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.