Ik heb een abonnement bij Ziggo, digitale televisie. Heb hier ook een HD recorder bij aangeschaft van het merk Cisco. Nu is de tuner 1 van het apparaat kapot waardoor het tv kijken niet te doen is. De storingsmonteur van Ziggo (hele vriendelijke man) nam meteen contact op met een afdeling van Ziggo om dit te melden. Bleek de garantie (2 jaar) net een maamd verlopen te zijn. Ok,regels zijn regels. Ik zelf ook nog even gebeld met Ziggo. Daar gaven zij aan dat Ziggo 2 jaar garantie geeft maar dat ik het misschien met Cisco zelf kan regelen, die geven 5 jaar garantie. Ik bellen en bellen maar krijg NIEMAND aan de telefoon die mij kan helpen, tot aan Engeland toe. Mijn vraag, waarom geeft Ziggo geen 5 jaar garantie, zij kopen die apparaten toch bij Cisco, en die geven 5 jaar garantie ??? Hoe kan ik in contact komen met Cisco ? Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
M.vr gr
Ed van Amen