Ik heb op 26-8-2005 een diepvrieskast van het merk Haier gekocht a €444. bij Leo van Schaijk
Ongeveer 1 week geleden gaat hij defect; conclusie monteur compressor defect.Kosten om te repareren250-350 euro
Te gek voor woorden voor een diepvries die 3,5 jaar oud is
Gebeld voor om coulance mbt dit defect; garantie was per 26-8-2008 verlopen
Hun geven aan dat de garantie bij dit merk precies 3 jaar duurt en geen dag langer.Probleem hierbij is dat de vertegenwoordiging van dit merk voortaan via een service centrale loopt
achteraf hoor ik dat ik gebruik moet maken van de coulance regeling;zou dit voor mij van toepassing zijn en hoe werkt dit??
leverancier aansprakelijk stellen of via de rechtsbijstandverzekering oppakken??
graag een advies; alvast bedankt