BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Defecte TV

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-10-2006
  •  
9 antwoorden
  •  

Goede nacht forumgangers,

ik heb een vraag voor jullie. Ik heb een defecte tv van Finlux, die net over de garantie periode van 12 maanden zit (om precies te zijn 5 dagen). Ik ben terug naar de winkel gegaan, die overgenomen is door een andere winkelier, ook de fabrikant is ondertussen ook reeds overgenomen door een ander. De winkelier wilde hem niet meer repareren onder de garantie,de winkelier heeft een contract bij een extern reparatiebedrijf en die melde dat de tv niet meer onder garantie viel en dus niet wilde repareren onder die voorwaarden. De winkelier wilde wel, met wat korting, een nieuwe tv aanbieden (duurder model).

Maar ik mag er toch vanuit gaan dat deze tv toch zeker 3 jaar (misschien zelfs 5 jaar) probleemloos functioneerd?? Wat zijn mijn mogelijkheden hierin? kan ik eisen van de winkelier dat hij hem toch repareerd onder garantie?? ik zie graag jullie antwoorden en sugesties tegemoet.

Laaglander

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.