Eind december heb ik bij Wehkamp een LG DVD recorder besteld en ontvangen. Het ding bleek defect te zijn. Wehkamp gebeld, apparaat werd opgehaald ter reparatie. Na drie weken kreeg ik hem terug met een briefje erbij dat er volgens hen niets aan mankeerde, ik moest de snoeren beter nakijken bij het aansluiten.Nou weet ikecht wel hoe ik een dvd speler moet aansluiten. Hetding was dus ook nog steeds defect. Wéér laten ophalen. Gisteren na5 (!) weken weer terug gekregen. Deze keer was hij uitvoerig getest, maar niets gevonden. Surprise, surprise...de speler vertoont nog steeds dezelfde kuren als vier maanden terug. Ik word hier inmiddels ****ziek van, en wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Of misschien een nieuw apparaat, maar ik heb schoon genoeg van de firma Wehkamp (heb ze inmiddels ook laten weten dat ik geen prijs meer stel op catalogi).
Is het mogelijk om mijn geld terug te krijgen? Bij voorbaat dank voor de reactie(s).Ik wil nog even van de gelegenheid gebruik maken omde mensen te bedankendie gereageerd hebben op mijn vraag over Full Media Service. Ik ben gelukkigzonder problemen van ze af gekomen!
Vriendelijke groet,
Caroline