In mei 2006 heb ik bij BCC een harddiskrecorder van Sony gekocht (RDR-HX725). Deze gaf echter vorige week de volgende melding : "HDD error". Terug in de winkel kon men aangeven deze wel ter reparatie aan te willen bieden, echter buiten de garantie termijn dus zijn de kosten voor mijn rekening. Ik vind de levensduur van 1 jaar en 5 maanden te kort, en heb contact opgezocht met de site van consuwijzer. Een aangetekende brief verstuurd naar BCC, antwoord terug met de melding buiten garantie, contact met de geschillencommissie, juridisch loket...... met andere woorden : wat een gedoe. (Sony heeft inmiddels wel aangegeven de reparatie tegen een max bedarg van 125 euro te willen doen, maar weet niet wat BCC hier voor kosten bovenop gaat zetten....)Nu is mijn vraag of er andere consumenten zijn die een gelijke kwestie uit hebben laten vechten door de geschillencommissie, en wat daar dan de uitslag van was. Ik wil uit principe dit best aan gaan, maar ben echter na een aantal dagen het bellen, mailen en schrijven helemaal beu. En twijfel of je als consument wel rechten hebt na de gebruikelijke garantie termijn.