BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Defect tablet

Bijdrage door gebruiker
09-09-2016
4 reacties
Ik had een tablet gekocht bij de kijkshop tijdens mijn vakantie. Aldaar had ik geen wifi, dus heb de doos pas een week later thuis opengemaakt. Wifi code ingevuld, een paar spelletjes gedownload en daarna aan de oplader gelegd, wat bleek ....
De tablet werd gloeiend heet en laadde ook niet eens op. Er mee terug naar de KIJKSHOP. Als ik binnen 24 uur was gekomen had ik meteen een andere meegekregen, maar omdat ie als een week (!!!!) oud was, moest ie opgestuurd worden naar de leverancier.
Belachelijk, maar goed.... Na bijna 4 weken eindelijk terug, opladen ging prima, maar wat bleek. Nu had ik weer een ander probleem!!! Het is toch niet te geloven. Ja sorry mevrouw, maar dan moeten we m helaas weer retour sturen naar de leverancier!!!
Dit is toch te zot voor woorden? In mijn ogen had ik gewoon recht op een hele nieuwe? Nu mijn vraag: sta ik in mijn recht?
Of moet ik dit maar gewoon accepteren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.