BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

De longhi Espresso apparaat en reparatie E-care

Bijdrage door gebruiker
29-10-2011
5 reacties
Ruim 2 jaar geleden hebben wij een Delongi espressoapp. gekocht bij Redcoon. Het apparaat is nu voor de 6e keer kapot. Is nu buiten de garantie en app aangeboden bij Harense Smid. kosten handling € 40,- per 2-9-2011 wordt het app. aangeboden bij E-care. Per 29-10-2011 kon het app. weer opgehaald worden. Totale kosten € 119,- Na 1 kopje koffie bleek het defect niet te zijn gemaakt. Uitgifte van koffie naast uitgifte pijjes opnieuw een derde straal in het midden.
Er is van alles vervangen maar is niet gemaakt. Dit is al de zoveelste slechte ervaring met E-care en moet ik nu weer 2 maanden wachten met extra kosten? Ik wil nooit nooit meer een De longhi door de slechte service van E-care. Ga nu Redcoon aansprakelijk stellen voor ondeugdelijk apparaat!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.