BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

DAALDEROP CLOSE IN BOILER

Bijdrage door gebruiker
30-03-2012
3 reacties
Wij hebben een close -in plintboiler van Daalderop. Ruim een jaar oud, gekocht bij Warmteservice. Hij doet het niet meer, water blijft koud. Warmteservice zegt dat wij dat ding moeten laten uitbouwen ( kunnen we dus niet zelf), en langs brengen, dan zenden zij hem naar Daalderop. Ik moet dan een nieuwe kopen en als Daalderop zegt dat het niet mijn fout is ( hoe zou het mijn fout moeten zijn? ik heb nergens wat aan gedaan), krijg ik het aankoopbedrag van de nieuwe terug. Maar ik betaal dan dus wel het uit- en inbouwen. En moet maar afwachten of Daalderop mij vergoedt en daar heb ik nou niet zoveel vertrouwen in. Het is dan hun mening tegen de mijne en ik denk te weten wie hier de klos zal zijn. Dat apparaat mag toch niet na 16 maanden of zo kapot zijn?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.