Op 19 februari 2011 bestelde ik online bij Conrad een plafondlamp met bewegingsmelder.
Op 3 maart ontving ik een verzendbevestiging. Ik had m naar mijn werk laten sturen. 2 weken later had ik nog steeds niks ontvangen en heb ik een mail gestuurd. Ik ontving een mail van Conrad waarin ze aangaven dat het weldegelijk naar mijn werkadres was gestuurd.
Ik was pas enkele maanden werkzaam bij dat bedrijf en bij navraag bleek dat ik bij de postamer van het pand waar merdere bedrijven gevestigd zijn ik nog niet bekend was. Ze hadden het pakketje vervolgens teruggestuurd.
Na veel heen en weer gemail gaf Conrad aan dat ze de lamp nooit retour hadden ontvangen en maar dat als ik opnieuw betaalde dat ze dan een nieuwe lamp zouden sturen. Ze gaven aan dat het bedrag teruggestort was.
Het is volgens Conrad niet mogelijk om op de initiele order een nieuwe lamp te sturen. Conrad geeft overigens aan de lamp nooit retour te hebben ontvangen en vroeg mij het track and race nummer te sturen. Vreemd in mijn ogen want ze hebben toch mijn gegevens en zou dit derhalve zelf moeten kunnen achterhalen. Omdat ik echter tot op de dag van vandaag het geld nog niet heb ontvangen lijkt het me niet verstandig een 2e lamp te bestellen.
Wat mij zo verbaasd is dat het nu bijna 4 maanden geleden is en er niemand binnen Conrad in staat is om dit eenvoudige probleem op te lossen. Aangezien ik met creditcard heb betaald kan ik mijn geld eenvoudig terughalen maar dat is niet het doel. Het doel is dat ik de lamp krijg waar ik voor betaald heb. Al met al maakt dit een erg onprofessionele indruk op mij en weet ik, naast het geld terug vragen via de credicard, niet goed meer wat ik nog kan doen. Ohja heb geprobeerd het customer support nummer te bellen maar dat gaat 1 keer over en daarna blijft het stil.
Heeft iemand een dergelijke ervaring of een goed advies om deze eenvoudige situatie op te lossen?
Met vriendelijke groet,
Geert