Wij hebben momenteel een luchtafvoerdroger. Daar de luchtafvoerslang door het raam naar buiten gaat brengt dit de nodige kou en ongemakken met zich mee.
Nu hebben wij vernomen dat er op de markt "condensbakjes" te krijgen zijn, zodat de slang niet meer naar buitn moet maar in dit bakje kan en deze de condens opvangt.
Onze vraag is dan ook of dit goed functioneert en of er niet toch nog veel condens in de ruimte blijft hangen.Wat is uw advies hierover?
Bij voorbaat dank voor de moeite.
Groetjes Fam. Bemelen.