Op 17 April heb ik een Samsung UE46ES8000 Smart LEd TV gekocht, met als actie of een Galaxy Tab 10.1 WIFIE (twv 399) of EUR 150,- cashback. Die Galaxy Tab wilde ik graag, dus mede daarom ook de TV gekocht.
Als voorbereiding had ik de helpdesk eerder gemailed of ik de serialcode moest uitknippen uit de doos, of een foto. Moest worden uitgeknipt kreeg ik als antwoord.
Gelijk op 17/4 het actieformulier van de actiewebsite gedownload, invgevuld, codes uit de doos geknipt en samen met de faktuur opgestuurd. Na 7 weken geen reactie toch maar eens mailen met Actiehelpdesk.
Krijg standaard antwoord dat mijn inzending NIET bekend is en omdat de actie per 20 mei is afgelopen, ik geen aanspraak meer kan maken !
Ik heb 2 keer alle documenten (copies heb ik bewaard) gestuurd met uitleg, maar krijg alleen een standaardmailtje met standaardafwijzing terug. Het gaat hier niet om een tientje, maar om een Galaxy Tab 10.1, waar ik recht op heb. Lees wel vaker dit soort dingen, maar hier neem ik geen genoegen mee.
Iemand ervaringen of tips hiermee? Ik heb alle documenten en emails netjes bewaard.
MVg