BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Cashback Actie Braun Series 9 9295cc

Bijdrage door gebruiker
12-01-2018
7 reacties
Afbeelding bij deze post - Cashback Actie Braun Series 9 9295cc

Via wehkamp de Braun Series 9 9295cc premium scheerapparaat clean&Charge-station gekocht, met de intentie ook nog de €60.00 terug te krijgen via de Cashback actie van Braun.

Op 21-12-2017 alle documenten met originele streepjes code op de post gedaan samen met een andere actie van Tefal.

Wat blijkt aanvraag van Tefal komt wel aan, en geaccepteerd en de aanvraag van Braun is volgens hun niet aangekomen. vind dit erg vreemd, ook zijn medewerkers erg tegenstrijdig in hun uitspraken, de ene zegt dat de aanvraag zoiezo te laat zou zijn ingediend, actie liep tot 31-12-2017 ( Inzendingen worden uiterlijk tot 15/01/2018 in behandeling genomen ) neem dan aan dat 21-12-2017 op tijd is.

Ik vermoed dat Braun ivm al een door Wehkamp gegeven korting, hierdoor niet nog eens de koper een voordeel wilt geven, en om deze reden de aanvraag als niet verzonden te beschouwen.

Helaas heb ik de fout gemaakt om geen copy te maken van de streepjes code, maar originele dus zoals nodig was, mee te sturen.

Braun wil ondanks bewijs van aankoop en foto van verpakking met uitgeknipte plek streepjes code en nogmaals alle gegevens en aanvraag, mijn aanvraag niet verzonden te beschouwen.

Zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die het zelfde meemaken en deze werkwijze van Braun en deze actie.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.