Ten onechte aanmaningen ontvangen voor een factuur die bijna een jaar geleden is betaald.Telkens is door klantenservice bevestigd dat het hun fout is en het zou aangepast worden. De aanmaningen bleven komen.Gisteren is mijn tv afgesloten. Meerdere keren gebeld en weer is bevestigd dat er allang betaald is. Er zou eerst een spoedaansluiting binnen 5 uur plaatsvinden. Deze 5 uur verstreek en na weer bellen werd het 24 uur. Ook deze termijn verstreek en voor de zoveelste keer met hun 0900 nummer gebeld. Weer allerlei beloften die niet zijn nagekomen.De machteloze woede en frustratie zijn nog het ergste. Dit bedrijf heeft massaal schijt aan haar klanten die gewoon hun rekeningen prompt en volledig betalen. Excuses krijg je niet, alleen loze beloften.De incompetentie van dit bedrijf is schandalig, evenals hun leugenachtige gedrag. Bij wie zou ik een formele klacht kunnen deponeren: Opta, Geschillencommissie, of is er een meldpunt voor kabelboeren?Groet,Een erg gefrustreerde tv-loze consument.