Op 29 november heb ik bij Casema een abonnement genomen op Film1, afspraak was 2 maanden gratis en als ik een jaar abonnement zou nemen nog eens 4 maanden gratis. Nu krijg ik mijn factuur. Wat gratis? Niets gratis! Ik krijg een rekening voor Film1 en hoewel ik daar helemaal niet om had gevraagd (ik kon er de afgelopen maanden ook niet naar kijken) kreeg ik ook nog eens een rekening voor Sport1 Bij elkaar € 80, voor december en januari + nog eens €2,- voor de twee dagen in november. De enige manier om hier tegen te protesteren is hun service nummer bellen tegen € 0,10 per minuut. De wachttijd bedraagt 5 minuten, wat 5 minuten pas na 31 minuten en 20 seconden kon ik een sorry krijgen voor het FOUTJE en op mijn vraag waar ik de € 3,10 aan telefoonkosten kan verhalen was het Niet bij Casema. Zijn er nog meer mensen die op deze manier min of meer de boor in geholpen worden. Eentje ken ik er al, mijn buurvrouw, zij had een abonnement op Sport, ook gratis voor de eerste maanden, maar u begrijpt het al; de rekening vertelde anders. Ook zij heeft een vracht aan kostbare telefoonminuten moeten verspillen om het FOUTJE ongedaan te maken. Mijn vraag hoe kan hier tegen op getreden worden?