BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

canaldigitaal abonnement dat mijn inziens ten onrechte doorloopt

Bijdrage door gebruiker
19-03-2008
5 reacties

Vorig jaar maart heb ik mijn schotelset met smartcard verkocht. Na advies ingewonnen te hebben bij de klantendienst van canaldigitaal hoe dat zat met mijn abonnement kreeg ik als antwoord dat als nieuwe contractant dezelfde abonnementsvorm overnam mijn abonnement en betalingsverplichting verviel. Zo gezegd zo gedaan: Ik heb op het overnameformulier de juiste optie aangekruist (nieuwe contractant neemt abonnement en betalingsverplichting over) In goed vertrouwen het formulier meegegeven aan de koper. Canaldigitaal bleef echter geld afschrijven en beweerde na verschillende brieven van mij dat nieuwe contractant NIET mijn abonnement had overgenomen terwijl ik dat WEL had aangekruisd. Nu bijna een jaar verder heb ik lindorff incassoburo achter me aan die me maant te betalen maar ik weiger dat.. Wie o wie kan me helpen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.