BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Canaldigitaal

Bijdrage door gebruiker
01-08-2012
12 reacties
Mijn gaat over Canaaldigitaal.
Mijn Neef is 31 maart jl overleden helaas .
Hij had contract bij Canaaldigitaal nou hebben wij de tweede week na zijn overleden een brief gestuurd met een overlijdingdakte om het op te zeggen.
Nu komt het probleem ze bleven het geld maar van zij. Rekening afhalen ik dus bellen ze hadden niks ontvangen ik dus weer een brief met akte op gestuurd aangetekend dit keer maar je raad het al nog steeds geld van zijn rekening afgehaald ik weer gebeld moest maar weer een aangetekende brief opsturen ik dus gedaan maar je raad het al nog steeds het zelfde weer gebeld moest maar weer een aangetekende brief opsturen nou dacht het niet maar het probleem is dat de moeder neef inmiddels 91 jaar heeft per ongeluk de bewijzen van de aangetekende brieven weggegooid dus kunnen wij niks aantonen.
Mijn vraag is wat kunnen wij nu nog doen?
Alvast bedankt,

Cynthia van staveren
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.