Caiway zijn echt een stelletje schoften, heb hun naam laten veranderen van Caiway naar “Kots”way.
Dit lijkt mij de juiste benaming voor dit bedrijf wat mi zo spoedig mogelijk verbannen moet worden uit Krimpen aan den IJssel.
Een resume wat er tot nu toe allemaal is voorgevallen bij dit verachtelijke bedrijf:
Een familielid van mij had DVB-C via stichting kabeltelevisie Krimpen aan den IJssel en betaalde voor analoog en digitaal 8.95 per maand.
Alles prima in orde bij Stichting Kabeltelevisie Krimpen, geen problemen, dik tevreden!
Caiway nam de boel (helaas) over van De Stichting Kabeltelevisie Krimpen aan den IJssel en toe ging het feest van start…
Brief in december 2009 ontvangen van Caiway dat er tot 1-1-2012 niets zou veranderen aan het maandelijkse bedrag aan abonnement.
Er is zelf een folder bekend (ook op deze website te vinden) dat 8.95 ook voor DVB-C zou blijven bestaan tot 1-1-2012.
Op 1-9-2010 wordt er opeens 15.95 afgeschreven, mail gestuurd om uitleg waarom 15.95 opeens ipv 8.95, na lange tijd een standaard antwoord terug gehad dat eea gewijzigd is en dat klant daarover geinformeerd is, IS NIET WAAR, nooit de brief ontvangen!
Incasso terug laten draaien van 15.95 en zelf een overboeking gedaan van 8.95.
Op 2-9-2010 lag er al een aanmaning bij de post (op de gestuurde mail was op dat moment uiteraard nog niet gereageerd door Caiway).
Of de 15.95 zsm overgemaakt kon worden met 2.50 extra incassokosten en daar komt het: de betalingstermijn hiervoor is 15 dagen. Mocht eea niet nagekomen worden dan zou er wederom een 2e aanmaning volgen met nogmaals 5 euro incassokosten, totaal dus 7.50 extra incassokosten!!
Dusssss: 2 september + 15 dagen is bij mij uiterlijk betalen 17 september as toch???
Wat schetst onze grote verbazing (eigenlijk woede!), op 8 september gedateerd (dus 6 dagen NA de 1e brief) ligt er WEER een brief op de mat van Caiway!
Mededeling: laatste aanmaning + 5 euro extra incassokosten totaal 7.50 extra incassokosten en indien deze niet betaald gaat worden dan wordt de vordering overgedragen aan een incassobureau???????
Zijn ze nu helemaal GEK geworden daar bij Caiway, rekenen kunnen ze niet, in de 1e brief staat duidelijk dat er 15 dagen de tijd gegeven wordt om de ontstane achterstand te betalen en na 6 dagen ligt de 2e er al.
Verder is de toonzetting uitermate intimiderend in de brief.
Dit bedrijf dient zo spoedig mogelijk UIT Krimpen aan den IJssel verbannen te worden, zo ga je niet met klanten om.
En potentiele klanten die glasvezel aan willen schaffen bij Caiway Krimpen aan den IJssel: NIET DOEN!
Netwerk werkt slecht, apparatuur wat geleverd wordt loopt vast, opnemen kan niet, een lelijk modem aan je muur die s,avonds op een kerstboom lijkt van de vele knipperende lampjes, beeldkwaliteit tussen DVB-C en glasvezel is hetzelfde en zo kan ik nog even doorgaan….